Tıklayın Biz Sizi Arayalım
Adınız Soyadınız
Telefon Numaranız
E-posta adresiniz
Louis Cruises, yeni markası Celestyal Cruises ile 7 Kasım’da sonsuz ufuklara yelken açıyor.

Değerli İş Ortaklarımız ve Acentelerimiz;

Avrupa’nın önde gelen cruise şirketlerinden Louis Cruises olarak; bugüne dek 6 milyon misafirimizi hayallerin ötesine yaptığımız yolculuklarda güleryüzle ağırlamanın mutluluğunu yaşıyoruz.

Öte yandan ana limanı Yunanistan olan bir cruise şirketi olarak da Greek Tourism Awards 2014’te aldığımız 3 farklı ödülle, hedef belirlediğimiz ufuklara ulaşıyor olmaktan gurur duyuyoruz. 'Yerel ve Sosyal Gelişime Katkı' alanında aldığımız altın madalyanın yanı sıra Yunan destinasyonlarını 17 ülkeye tanıttığımız entegre 2013 iletişim kampanyamız ve yolcularımıza sunduğumuz zengin Yunan mutfağı deneyimimiz sayesinde layık görüldüğümüz bronz madalyalarımız ile işimize olan tutkumuzu ortaya koyuyoruz.

Biz çıktığımız her yolculuğu, konuklarımıza verdiğimiz bir söz olarak görüyoruz. Onları düşleri süsleyen tatile, muhteşem doğal güzelliklere ve Yunanistan’ın mitolojilerle süslü zengin tarihine götürüyoruz. Özel temalı etkinliklerimiz ile hayatlarının en unutulmaz anlarını yaşamalarını sağlıyoruz. Tüm konuklarımızı eşsiz Yunan lezzetleri ve şaraplarıyla ağırlıyor ve söz verdiğimizden çok daha fazlasını yerine getirerek yeniden görüşmek üzere uğurluyoruz.

7 Kasım’da yeni markamız Celestyal Cruises ile yepyeni serüvenler ve güzellikler keşfetmek üzere denize açılıyoruz. Yıldızlara, dinginliğe ve dünya üzerindeki cennetlere yelken açacağımızı ifade etmek üzere markamıza bu anlamları taşıyan 'Celestyal' adını veriyoruz. İsmimizi binlerce yıllık Yunan kültüründen esinlenerek hazırladığımız spiral formlu deniz kabuklarını ve Ege’nin yel değirmenlerini çağrıştıran logomuzla tamamlıyoruz. Bu logonun bir benzerini yelkenlerine taşıyan ilk Yunan medeniyetlerini de böylece selamlıyoruz. Logomuz; binlerce yıldır Yunanistan’ın sembolü olan denizi, güneşi ve rüzgarı hissettiriyor. Böylece Helen kökenlerimize olan bağlılığımızı, ziyaret ettiğimiz tüm destinasyonlarda doğayı koruduğumuzu ve bölge turizmini desteklediğimizi de vurguluyoruz. Ayrıca spiral form ile şirketimizin her geçen gün kaydettiği gelişimi ve büyümeyi de simgeliyoruz. Bununla birlikte Louis Cruises adı altında da gemi kiralama ve işletme alanlarında hizmet vermeye devam edeceğimizi vurgulamak istiyoruz.

2015 yılında Celestyal Cruises olarak, yepyeni serüvenler ve güzellikler keşfetmek üzere denize açılıyoruz. Sefer programımıza; aralarında Bari, Korfu, Dubrovnik, İgoumenitsa, Kalamata, Katakolon, Kefalonya, Kotor ve Saranda’nın da bulunduğu 12 yeni İyonya, Adriyatik ve Dalmaçya kıyı limanını ekliyoruz. Yeni markamız onuruna gemilerimiz Cristal ve Olimpia’nın isimlerini ise 'Celestyal Cristal' ve 'Celestyal Olympia' olarak değiştirdik. Louis Aura gemimiz ise aynı isimle Fransa ve Kıbrıs’a, planlanan seferlerini düzenlemeye devam edecek.

Doğu Avrupa bizim evimiz ve biz yeni markamızla tüm konuklarımıza en iyi şekilde ev sahipliği yapacağımıza inanıyoruz. 2015’te Celestyal Cristal ve Celestyal Olympia ile yolculuk yapacak olan herkesi, çam kokusu taşıyan rüzgarlara, sımsıcak gülümseyen güneşe, denizin tatlı maviliğine ve 10.000 yıllık yeryüzü cennetine 'Kalimera!' demeye bekliyoruz. Çünkü rüyalara götüren rotanın sadece Celestyal Cruises’tan geçtiğini biliyoruz.

Yolcularımıza kusursuz bir Yunan deneyimi yaşatabilmemiz için verdiğiniz destekten ve iş birliğinizden dolayı sizlere teşekkür ediyoruz.